onsdag 7 december 2011

Trotsåldern???

Sen vi kom hem har Valencia, skrikit, gnällt, gråtit, vart elak, vägrat lyssna, äta, ja allt man kan tänka sig för en dålig kväll, kan ju nästan tro att hon hamnat i trotsålden, orka!! Jag har gjort allt för att hålla mig på avstånd från henne, jag har ingen lust att tappa kontrollen, o stå o gapa på henne hela tiden, så jag har diskat, legat i ett skumbad och nu sitter man här instängd i rummet under täcket, medans Joseph får vara med trollungen, lika bra det för hon är EXTREMT pappig...får väl se hur denna kvällen slutar. jag däremot är tröttare än tröttast. Somna sent igår o upp tidigt idag, ingen bra kombis, så lär bli tidig i säng idag.

Vart med min kära Kusin Rebecca idag, alltid lika mysigt o träffa henne, synd dock att tiden gick så snabbt, för va ju tvungen att åka därifrån vid 1 för att hämta lenci. Men vi snackade skit, hon försökte koppla in en telefon, som tillslut gick bra, sen slappade vi bara... Efter jag hämtat lenci åkte vi o handla, sen åkte vi till Joseph för att hämta upp han. så så här har min dag sett ut...

Nu får jag väl sätta mig med dom.. ha en bra kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets