tisdag 6 december 2011

satans mössa!!

Så då, då har man bokat till för en fettreducering, förhoppningsvis försvinner lite på magen... Får se om jag får den tiden jag ville ha bara...

Tränat MRL idag, det va tufft, märks att man inte har tränat på 2 veckor, har världens ångest för det, men förra veckan så kunde jag bara inte eftersom Joseph hade utbildning sent på kvällen, men men, får ta igen det nu helt enkelt... Instruktören idag är en utav mina favoriter, Sofia heter hon, hon är grym, på allt! fast innan jag gick i från salen så pratade hon med mig, och då hade hon världens salivpöl på hakan, lite äckligt tyckte jag, hoppas man slipper se den nästa vecka...usch.

Och nu mina vänner, jag har tagit upp detta på Twitter tror jag, eller va det på fejjan??? iaf, VAD ÄR GREJEN MED ALLA GUBBAR SOM INTE HAR SIN SATANS MÖSSA ÖVER ÖRONEN?????, utan att den sitter på huvudtoppen??? JAG STÖÖÖÖÖR MIG!! Sam, en vän till mig sa att mössan är till för att värma huvudet, inte öronen. WTF??? Mössan är väl till för att värma både och?? mest öronen, eller??

Fan använd mössan som man ska göra, eller använd ingen alls...

SUCK!!!







bild lånad av google.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets