måndag 21 november 2011

Tjeeeeeena

pallade fan inte blogga igår, förlåt men i got needs 2 ;) Somnade rätt full när jag kom hem i lördags, men det gick bra, vaknade dock av att Valencia sitter med VÄÄÄÄÄRLDENS bajsblöja nästan rätt i fejjan på mig, INTE såååå mysigt direkt hahah. Kände mig utvilad så det va bara att ta sig upp och byta den jävla blöjan... Sen åt vi frukost tillsammans, sen rusade tiden iväg och mitt Zumba pass väntade, solade innan... Ni tror nu säkert att jag solar för att se bra ut, men så är inte fallet, utan att jag solar för jag får eksem vid denna årstiden, så om jag inte solar dagligen eller varannan dag så kliar jag något kopiöst, så min kropp behöver sola... men visst är det snyggt att vara solbrun året om också men det är inte min 1a prio.

Dansade Zumba efter nästan...säkert 2 månader uppehåll. inte med flit men det har av nån konstig anledning hänt något varje söndag, o nästa söndag kan jag inte va med heller då vi är i Stockholm...Jane (instruktören) hade som tur bara bytt några få låtar, så det mesta satt fortfarande i... Tycker det är så otroligt COOLT att äldre kvinnor vågar vara med och dansa- för zumba har ju rätt mycket sexiga rörelser och musiken är mer "ungdomlig" om man säger så... Så tummen upp för er!!! Efter träningen gick jag och köpte thai mat hem, sååååå gott!!! varenda tugga jag tog sa jag - mmmm. Joseph fråga om jag fick orgasm eftersom jag satt med den minen, tydligen :S haha njöt gjorde vi. Sen blev det film resten av kvällen. Vi började med klassikern Lejonkungen - man kan ju inte sluta älska den, eller va säger ni?


Sen va vi tvungna att göra ett uppehåll på en timma då Joseph skulle få Valencia att somna. Så medans dom va i sovrummet kollade jag på ett program på SVT1, eller 2 som hette "Allt för Sverige" har ni sett den? tydligen handlar det om ett gäng amerikaner som åker till Sverige och tävlar och lär sig om vårt avlånga land, men grejen är att dom har släkt här, så allt handlar om släktforskning, och programmet då hjälper dom att hitta sina rötter, helt coolt, för i min släkt har vi en stooooor jädra bok, som säkert tar månader att läsa. Så jag tyckte att programmet va bra, jag fastnade... När lenci väl somnat kunde jag och J fortsätta våran kväll med Conan - the barbarian.... OMG!!! grymt bra film, sen är huvudrollen sååå heeeet



Sen blev klockan mycket så det va sängen som väntade.... Men se filmen om ni inte har sett den ;) Tjejer, ni kommer att sitta och stirra er blinda på han...

IDAG- är vi bara hemma, Valencia börjar sina 5 timmar på dagis imon, helt underbart, slippa stressa på morgonen, och sen har man hela 5 timmar att fördriva tiden med, Sen slipper jag tänka på lunch och att hon sover på dagis, kan inte bli bättre, så idag kör vi med pjyamas och massa mys med mina flickor.. Nu ska jag fixa lite mellis till mig och lenci, see you soon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets