måndag 21 november 2011

Jag HISSAR...

- mina VÄNNER!!! jag är så himla tacksam att jag har er. När man blir mamma så brukar ens vänner försvinna, men inte i mitt fall. Snarare tvärtom, jag har fått MER vänner och alla är sååå goa. Ni finns alltid där, oavsett hur upptagna eller ointresserade ni är så finns ni alltid där. Ni är bra människor och jag är lyckligt lottad att jag har alla er, vågar inte skriva namn IFALL jag skulle glömma någon, men ni vet vilka ni är. Jag HISSAR er idag för att jag själv känner att man inte får höra uppskattning av sina vänner så ofta, alla är så inne i sin egna bubbla, men vänners ord slår allt, för då vet man att man inte är ensam. Sen om man har barn eller inte så ska man alltid värdesätta sina vänner, för dom som sticker när man har blivit förälder (finns ju faktiskt folk som lämnar sina vänner oavsett man har barn eller bara lämnar dom för att dom inte passar in i ens livsstil också) MEN jag har själv vänner som har blivit lämnade av sina vänner pga barn - NI är idioter bara så ni vet... Är ni så ytliga att ett barn ska förstöra er vänskap? lägg ner!! Äkta vänner stannar kvar, finns där för varann, ger och tar från varann UMGÅS med varann. Bara för att man skaffar barn betyder det inte att man inte har något liv, eller? kolla på mig, jag går ut och festar, går till frissan, umgås med mina vänner, tränar, shoppar. Jag gör ALLT  även om jag har 2 barn... Så ni töntar där ute som lämnar era vänner, kör upp ngt okej!!!??

Därför hyllar jag mina RIKTIGA vänner idag, ni som alltid finns där, ni som man kan ringa även om det gått 1 vecka eller månad och allt är detsamma, ni som får mig att skratta hejdlöst, ni som lyssnar på mina problem (om jag nu har några) ni som lyssnar på allt jag har och säga ;) NI vet själva att jag alltid finns för er, detta är vänskap. Så till alla mina vänner där ute:

TACK FÖR ATT NI FINNS, JAG ÄLSKAR ER!!














bilden är lånad av google

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets