söndag 20 november 2011

Vilket skämt

Kom nyss hem från en snabbis på halta Lotta. Visst att en viss person är jääääävligt het som jobbar där, men vilket skämt stället är... Jag och Sanella va där Max i 15 min. Under den tiden hann jag skratta otroligt mycket åt gamla morsor som va pinsamma som in i helvete. En brud stirrade ut sina ögon på mig, drack inte ens upp min cider, bli stött på en äcklig tjock gubbe, som inte ville att jag skulle gå... O detta hann hända under omloppet under femton minuter!!!! Usch usch usch!!!! Så är extremt tacksam att Sanellas bror hämtade oss o körde hem mig. Så nu ligger jag bredvid min älskade man, jag kan andas fritt, utan täpt näsa eller tajta "in med magen" trosor haha Och vet att jag kan skatta mig lycklig att jag har ett bättre liv än dom pinsamma äldre mammorna på halta Lotta... Så tack för ikväll Sanella, kul att få snacka gamla minnen och skratta gott med dig, och är super glad att vi åter igen fann varandra, inget ovanligt dock men ändå. Nu mina vänner ska jag krypa ihop med min stora kärlek och somna gott, imon väntar zumba och massa mys med mins barn. Så puss på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets