torsdag 17 november 2011

Knip knip knip

Va hos min BM tidigare, nej jag är inte gravid ;) jag kollade upp så att allt va bra med spiralen, vilket det va. Sen satt vi och snacka knipövningar. Gör ni det? Kniper alltså. Jag själv är jättedålig på det, därför köpte jag en knipkula, men jag känner inte av den. så då sa min Bm att jag ska köpa en tyngre kula, så ska kolla upp saken lite senare ikväll. fick även med instruktioner på hur man kniper, hur bra som helst, för det är jätte viktigt att göra det - dagligen!

På vägen till förskolan så gick jag förbi en gubbe, höll på och dö av skratt, han pruttade så in i vassen!!! Undrar om han ens fatta att man hörde allt, för han hade den bästa pokerfacet ever i så fall. jag kunde däremot INTE hålla minen haha, hur hade ni reagerat?

Ikväll ska jag och min andra älskling träna dansstep, förra veckan va det heeeelt crazy, visst att man har bra fotteknik, men det där va over The top, ett måste är att hålla koll vart man har fötterna och inte stressa över brädan, annars lär man slå halvt ihjäl sig. Men grymt kul är det, o ännu roligare blir det ikväll då man får sällskap :D

Idag är det Valencia som har hand pm disken, jag och chloe latar oss i soffan, vilken dotter man har...

Här är knipövningarna för er som vill lära er, fast ni kanske inte ser vad det står....

Well nu ska jag fixa väskan, ta lenci, vänta in min gubbe o åka. Vi ses kanske senare... puss!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets