lördag 19 november 2011

dålig uppdatering igår...

Hellu, förlåt för den dåliga uppdateringen igår. Fick aldrig ngt bra tillfälle att skriva på.... Det va en stressig morgon till att börja med. Jag brukar alltid gå upp före alla andra då jag tränar lite, fixar skötväskan, göra i ordning mig osv. Men istället så vaknade barnen samtidigt och det blev stress AB istället. Rätt som det va skulle man i väg till förskolan, vart tog tiden vägen? Lämnde lenci, och sen gick jag och Chloe upp till ÖF (öppna förskolan) va dock bara där en timma, Chloe va för trött, hon brukar alltid somna på vägen till Tuve men inte igår. Jag hann käka lite frukost med dom andra mammorna och tjöta lite med dom, sen blev det kallabalik, då va det bara att gå ut och gå, när hon väl somna gick jag till mamma en liten stund innan vi skulle hämta lenci igen. Sen åkte vi till stan med Diana och hennes dotter, väl i stan träffade vi min kusin. Shoppade lite myskläder till Chloe, hon växer så så det knakar, snart kan hon helt ärligt ha Valencias kläder, bara 2 storlekar ifrån nu haha. Efter 6 TIMMAR  i stan va det dags att åka hem, skulle möta upp Joseph på backaplan för o handla lite snabbt sen va det bara att åka hem o hoppa i pyjamas. Jag somnade tidigt iaf haha...

Skulle skriva detta från telefonen egentligen men idag knasar den. har behövt starta om springboard 5 ggr redan, så Josephs uppgift idag blir att leta efter en uppdatering hehe, jag själv ska snart iväg och träna MRL (mage,rumpa lår) med Teffy. ska bli så skönt :) Nu måste jag äta, och väcka min älskling med en överaskning hahahahaha.

Ha det så bra så länge! PUSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets