onsdag 21 december 2011

toppen!!!

Vilka nyheter jag fick i badet. Undrade varför Valencias förskola ringde, iaf så sent, trodde ngt hade hänt, men så va inte fallet.
För några veckor sedan förlorade jag min förlovningsring, trodde jag aldrig skulle få se glimten av den igen, jag polisanmälde, ringde Trygg Hansa osv o va på väg och skicka in alla papper.. Men detta samtal ändrade på ALLT. Valencias fröken frågade om jag tappat en ring, för det hänger en ring med Joseph inskrivet, snacka om lycka. Så nu letar jag upp ställen där dom kan förminska ringen, så den inte glider av igen, aldrig mer vill jag mista den.. Såå glad är jag...


Valencia är frisk, efter en lååång veckas magsjuka, va på förskolan idag, så det va skönt. För i måndags morgon åkte vi upp till barn akuten, vi undrade om allt stod rätt till eftersom det hade pågått i en vecka, men allt va normalt, och dagen efter va hon sig själv, underbart o se, men nu har vi kanske den lilla fisen som har åkt på det, bara det att det är svårt o avgöra va det är, eftersom hon har haft slemhosta i över 4 månader, o läkaren ber oss att vänta ut den, så nu när hon hostar eller stoppar saker för långt in i halsen, så kräks hon, men annars mår hon fint, är pigg, pratar mkt, inte febrig, äter som hon ska osv, så HOPPAS HOPPAS HOPPAS att hon klarar sig från skiten, för jag är trött på spyor och diareer.

Snart är det jul mina vänner, är klapparna köpta och inslagna? Vi själva köpte allt från Jollyroom.se, skitbra, slipper julstressen inne i stan och alla pain in the ass människor :) Så nu är det bara att slå in dom och lägga dom under mammas gran, vi vågar då inte ha gran här, då vi har 2 terron som ska på ALLT, så mamma får som vanligt stå för granen haha. Har ni gran? i så fall, hur fick ni era barn att hålla sig borta från den? för jag vill så gärna ha gran till nästa år, vill vakna upp till doften och det mysiga ljuset.. så skriv gärna hur ni gör...

Nu blir det svensk raggae i mina öron, medans jag surfar runt på webben.. Puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets