måndag 5 december 2011

lite kul va det iaf...


Tio första
Första bästa kompis: Susanna, som jag fortfarande är nära vän med...
Första bil: Det har jag ingen, tyvärr, förhoppningsvis blir den en volvo
Första kärlek: Dragan
Första husdjur: 2 underlater, Salt & peppar
Första semester: Hmm utomlands, Kroatien i 5 veckor, som jag längtar tillbaka...
Första jobb: Som vårdbiträde på äldreboende.
Första köpta skiva: Lil Bow Wow hahaha
Första riktiga kärlek: Joseph, min man.
Första piercing: öronen, naveln??
Första konsert: oj, räknas NRJ in the park på Liseberg?? hahah
Nio senaste:
Senaste alkoholdrycken: Vin
Senaste bilfärd: När jag och vanne va o träna, då Åke körde hem mig.
Senaste filmen du såg: Bambi, med barnen...
Senaste ringda telefonsamtal: Till Joseph, frågade om vi skulle köpa Valencias spis på Jollyroom :)
Senaste bubbelbadet: förra månaden...
Senaste spelade cd: hahaha spelar inga CDn längre
Senaste kyss: från min man...imorse
Senaste gången du grät: hmm det minns jag inte...
Senaste måltiden: Lunch, köttbullar & mackaroner.
Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Ja
Blivit arresterad: Nope
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fastnat med blicken i någons urringning?: Ja, man kan ju inte låta bli :P
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Ja
Haft ett one night stand: Ohhh JA
Busringt till någon: Ja, i min ungdoms glada dagar ;)
Sju saker du har på dig:
1. Pyjamas byxor
2. Nattlinne
3. Trosor
4. strumpor
5. Kofta
6. smycken
7. tofs :)
Sex saker du gjort idag:
1. Vaknat
2. Ätit frukost
3. Gjort i ordning post 
4. Bytt blöjor, kläder på barnen
5. fixat lunch
6. bloggat
Fem favoritsaker utan rangordning:
1. Iphonen
2. Datorn
3. Smink
4. kläder
5. Sängen
Fyra personer du kan berätta allt för:
Joseph, Vanne, Mamma och Rebecca, sen är det ju några fler men eftersom ni bara ville ha 4 så fick det bli som det blev....
Tre val:
Blått eller rött? Blått
Sommar eller vinter? Sommar
Choklad eller chips? Choklad
Två saker att göra innan du dör:
1. Åka till Karibien
2. Bli Snusrik...
En sak du ångrar:
Att jag va i ett dåligt förhållande för några år sedan, men man lär sig av sina misstag.. Nu är jag gift o har 2 barn, medans han står tomhänt... 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets