söndag 4 december 2011

glögg och ostfest

hann tyvärr inte skriva igår mina vänner, hade fullt upp hela dan, städa och fixa inför "festen"... klockan 3 kom mina föräldrar och vid halv 5 kom Vanne, Åke, Susanna och Mikaela... mamma och pappa va tyvärr tvunga o gå när dom andra kom, eftersom dom själva skulle ha sina vänner hemma över middag, men men trevligt va det iaf... vi drack slut på 6 flaskor glögg, tur va det att det inte va med alkohol i, för annars hade vi alla vart runda om fötterna hahaha... vi åt massa ostar, pepparkakor, choklad, Vanne hade bakat tårta som va himelsk, och hade otroligt trevligt, sen gick killarna in till datan, medans vi tjejer spelade just dance 2 på Wii:t sååååå kuuuuul!! tyvärr tog jag inga bilder eftersom Valencia är mer iphone torsk än vad jag är, så hon satt med den, men däremot tog vanne kort, så jag får be dig Vanne, skicka dom till mig så jag kan lägga upp dom ;) tiden gick och susanna & mikaela åkte hem, medans jag, vanne, åke och joseph beställde käk från pizzerian, vi åt framför "så mycket bättre" sen blev klockan 22, och dom åkte hem, jag o joseph gick o decka direkt hahaha...


Idag ska vi tömma kylen från allt från igår, och ha desperata hemmafruar maraton, har missat 3 avsnitt så ska kolla på dom, sen får vi se vad som sker, ska iaf bara ta det lugnt och njuta av söndan... nu däremot ska jag kolla på "awkward" - sååå rolig... puss på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets