tisdag 22 november 2011

Bästa lösningen

Valencia har sina dagar då hon äter jätte bra och andra inget alls, min lösning på detta är spagetti & köttfärssås. Hon ÄLSKAR det. Nu åt hon 2 stoora portioner, så nu har man gjort mat för 3 dagar, vilket är bra, för då slipper jag göra det imon, och så har vi lunch innan vi åker till Stockholm på torsdag. PLUS att man fick rensat kylen så man slipper slänga det ;) ja gott va det ;)

Nu till något tråkigare... Jag har tappat min förlovningsring, hur vet jag inte eller var. Visst det är bara en ring men den betyder mycket för mig, så nu ska jag leta efter garantin och min försäkring så jag kan få en ny. Detta har tagit hårt på mig mentalt idag så jag är heeelt utmattad. Så träning ikväll blir det inte även om jag vill det, men jag pallar bara inte. Så ja ANTONIO idag är jag lat haha, nu måste jag lyfta på röven även om jag vill ligga kvar i min goa soffa, har viktigare saker för mig, så PUSS på er!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets