onsdag 16 november 2011

Vilken dag!

Playdaten med Jenny & Julius va okej, jag o Jenny hade nog roligare än barnen haha, Valencia och Julius tjivades lite om leksakerna men det gick rätt bra. Chloe däremot va hur ledsen som helst, har aldrig hört henne sån, hon är inte den som gråter heller så det kom dom en chock, efter en stund lugnade hon ner sig, och vi gick ut o promenerade, hon slocknade gott. Blev dock inga bilder då telefonen nästan va död. Sen va det dags att åka hem, träffa Joseph i stan o rullade vidare hemåt, fixa kycklingsallad, sen va Joseph iväg till gymmet. Nu sover barnen gott, Valencia somnade ÄNTLIGEN i tid, det är konstigt för när jag är ensam med henne så somnar hon tidigt, men när hon är ensam med Joseph är hon vaken till 9 om inte längre, vette fan va han gör med henne alltså... Jag har sagt åt han flera ggr att hon ska vara i säng 8 som senast, men han misslyckas totalt i det... Så nu har jag tagit en låååååång dusch, har rakat bena, under armarna, gjort ansikts peeling och hår inpackning, så jag kommer att somna gott efter greys ;) så så här ser jag ut nu, fräsch 2 barnsmamma eller hur? Haha, ha en fortsatt trevlig kväll, vi ses imon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets