onsdag 16 november 2011

Kollektivt

Jag älskar att åka buss haha nu måste ni tro att jag är helt koko, men det är sant. Man får se så mycket roligt folk, man får höra massa nytt, både skitsnack, skvaller och nyheter. Det kom på en kvinna på 17 bussen mot stan, som både lät o såg rolig ut, är jag elak tycker ni? Men föreställ er detta; en kvinna på 60+, färgat håret kolsvart, höga stövletter med kanske 10 cm klack, som hon INTE alls kan gå eller stå i för den delen, rätt vågat sminkad. Kläderna ska vi inte ens gå in på. MEN, det roligaste va när hennes mobil ringde o hon svarade, haha löständerna glappade mer än en glappdörr, dom satt inte fast haha så det såg ju såå roligt ut när hon pratade då tänderna åkte upp o ner. Nä Gud va elak jag är, karma kommer att slå igen på mig, får göra en god gärning sen så jag slipper att något ont händer... Är på väg till Partille nu iaf, ungarna sover som små stockar. Skönt det för då orkar dom med resten av dagen, o jag själv kan bara sitta o andas ut lite... Nu ska jag spela en stund, see ya

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets