torsdag 24 november 2011

Goood morninig ya'll

Jag och chloe är vakna, men hon ligger inne i sovrummet med joseph för att hon ska väcka han medans jag sitter här i min Goa soffa med en kopp grönt te mint för att sätta igång dagen. Idag ska här städas, i alla vrå och kanter, så får man en skön känsla när man kommer hem på måndag. ;) är inte ni såna som städar innan ni åker nånstans?

Packningen igår va grym, i mina ögon iaf. Oftast när jag åker nånstans så har jag en heeeeel resväska för mig själv, medans Joseph har en ryggsäck typ, men igår så packade vi i 4 personers kläder i EN medelstor Everest väska, jag tappade hakan hur lite kläder ja ska ha med mig haha, men sen kommer jag nog komma hem med mer hehe, mina vänner jag skriver mer sen... Puss på daj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets