tisdag 15 november 2011

Tröttare kan ingen vara...

God kväll på er, kom hem för en liten stund sen från ett jobbigt bodypump pass, då nu är mina axlar, o ben helt slut. Ska ju egentligen sitta o kolla på desperata hemmafruar men så funkar inte vår 5a, jävla Comhem, alltid är det ngt... Så det får bli film istället.

Idag efter vi hämtade lenci på dagis, gick vi hem till nella, vi va där en braa stund, vilket va hur kul som helst, vi är gamla barndoms vänner så tiden går fort när vi ses. Och hennes son är ju bara sååååå underbar, hade sån lust att ta med honom hem haha, NeXT time nella :p sen i all hastighet åkte vi hem, stressade som ett as, skulle ju laga mat, äta och sticka till gymmet inom loppet på ca 1,5 timma, vilket jag inte hann med, eftersom grannen kom hit en stund, så jag fick slänga i mig en shake o rusa iväg så fort grannen gick haha, o eftersom jag hade så jäkla bråttom hann jag inte ens kolla klockan, så ja va på gymmet över 40 min INNAN mitt pass skulle börja, så ja jag har lärt mig ngt idag, 1; stressa inte. 2; kolla klockan innan man rusar haha. Nu sitter joseph o kollar lite ilsket på mig. Så jag får sluta här, vi syns imon ;) puss!!!

1 kommentar:

  1. Hej,

    Fungerar din tv igen? Har du tittat på comhem.se, http://www.comhem.se/comhem/kundservice/driftinformation-och-felsokning/-/693062/693062/-/index.html för att se om det finns någon känd driftstörning hos dig? Har du fortfarande problem med kanalen skulle jag rekommendera dig att kontakta vår kundservice på 0771 - 55 00 00.

    Hälsningar,
    Ola Eriksson
    Com Hem

    SvaraRadera

Blogger Widgets