onsdag 30 november 2011

duktiga mig

eller heter det jag?? aja same shit different name.... idag har jag vart duktig tycker jag själv, sökt förskoleplats till chloe, så förhoppningsvis börjar hon dagen efter sin 1års dag... sen har jag sökt utbildningar, bla butik & försäljning på 750 p, en stor kurs på 34 veckor, så förhoppningsvis kommer man in och kan påbörja ett liv igen, utan barn haha.. sen har jag polisanmält min förlust av förlovningsringen, så imon får jag snacka med trygg hansa och se vad som kommer att ske härnäst, så man har fått gjort ett del idag. Efter jag hämtat lenci åkte vi till backaplan för o handla, hittade 2 jätte söta tomtar (har tyvärr ingen julpynt hemma, då vi har firat jul hos mamma varje år) så 3 tomtar köpte jag, sen när vi kom hem började jag julpynta, satte upp julgardiner, julstjärnor osv, så nu har vi jul häri vårt hus, julen är kommen hoppifralleraaa ;) sen har vi ätit fiskgratäng ala emmy ;) valencia hade ingen stopp alls idag, vilket va bra... nu har båda barnen badat och både är redo för sängen, nu nu ska dom nattas, sen är det ensamtid med min man som gäller, och greys förstårs ;) vi syns imon...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets