onsdag 5 oktober 2011

problem?

ja kan man ju lugnt säga, haft många problem med att komma igång med den nya bloggen, men förhoppningsvis funkar det bra nu... va nära ett tag på att lägga ner hela skiten. men jag kämpade vidare... ska ta mig en stund ikväll och fixa designen, för just nu kan jag inte sitta i lugn och ro, barnen är megaförkylda så jag får springa fram och tillbaka och stoppa nappen i munnen på Chloe hela tiden. och natten ska vi inte ens snacka om, usch usch usch säger jag bara, varken jag eller Joseph fick ngn sömn, men det är mer synd om barnen än oss, så egentligen ska jag inte klaga. Man får bita i det sura äpplet helt enkelt. Idag blir en sån dag då pyjamasen sitter på hela dan, både på mig och ungarna, och bara mysa, det är ett riktigt höstväder ute så det blir nog lite film o lite annat gott som står på schemat. Nu måste jag sluta här...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets