lördag 8 oktober 2011

Lördagsmys

Har badat, haft ansiktsmask, rakat benen med mera, så nu känner man sig som en kvinna igen :) Chloe sover gott för natten, och snart är det lenci tur att nattas, så jag och min man kan njuta av varandra innan vi båda somnar, o det lär inte bli sent eftersom varken han eller jag fick mycket sömn igår, jag mådde illa hela natten, chloe va som en propeller, lenci hade mardrömmar så Joseph fick ligga med henne o trösta henne halva natten, så förhoppningsvis får vi sova någulunda i natt, längtar tills chloe sover hela nätter, så man slipper gå upp o mata henne, det tär på sömnen något kopiöst, men men snart så, 2 månader för att vara exakt och då hamnar hon i sin egna säng i barnens rum, så jag får min älskling tillbaka - längtar!!! Nu gott folk ska jag natta mitt busfrö, ha en go lördag ;) pussar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets