måndag 10 oktober 2011

Ingen vanlig dag

Vilken dag!! Här va det ingen lugn morgon här inte, vakna, äta, fixa sig, fixa ungarna, packa väskor och sen åka iväg till.........DAGIS!!! Japp idag va det inskolning för min stora tjej :) lite ledsen i början men när hon väl fick syn på dom andra barnen så va det som jag o Joseph inte fanns haha såg henne bara ett par ggr under den tiden, så kul hade hon, hoppas det blir lika toppen imon, då är det bara jag, förhoppningsvis tar mamma chloe så det underlättar för mig, men det blir nog bra vilket som... Sen har vi vart hos mamma hela dan, åkte o handla på Coop o på vägen hem skulle jag köpa pommes till lenci på mc donkan, en liten pommes o juice 31 jävla spänn, så jag bad om en happy meal istället för 32:- varför är det sån konstig pris sättning? Helt sjukt! Aja lenci va nöjd iaf haha

Väntar på svenska Hollywood fruar o sen al fadji ;) o till det ska jag äta wienerbröd med kall mjölk.. Sen blir det sängen. Vi syns imon, god natt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets