tisdag 18 oktober 2011

Höst höst höst

Idag va det ett jävla riktigt höstväder, eller vad säger ni? när jag och Joseph gick ut i morse så ångrade vi att vi inte tog på oss regnkläderna, men men... Åkte till dagis, Valencia va jätteledsen när jag gick men det är bara att bita i det sura äpplet o gå vidare... Gick hem till mamma, det 1a jag gjorde va kaffe, o såg att hon hade pepparkakor i skåpet, så ja, idag har jag ätit årets 1a pepparkaka. Sen har Chloe inte alls vart på min sida idag, eller någon annans för den delen, bara gnällt o klagat heeeeeela dan - SUCK på dig! hoppas att du är gladare imon...... När jag hämtade lenci va hon superglad, uppskattad som tusan känner man sig haha, åkte till Backaplan för att möta upp min fru Vanne, för att sedan rulla vidare hem till mig. Fikade med en kopp kaffe o bulle ;) gott gott!! Sen gick vi igenom min garderob tillsammans, Vanne kom hem med 3 par byxor haha Grattis gumman :P 

Sen för en stund sen efter hon åkte hem, frös jag av frysen, det kommer en snubbe imon som ska kolla vår spis/ugn o frys, för dom knasar...Så nu äntligen blir det mat!! så nu ska jag äta... puss på er, och tack för idag Vanne!! ses på fredag ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets