fredag 14 oktober 2011

Grönt te mint osv

Vaknade kl 5 och bara gick in i köket för att göra te. Min hals kändes som en riktigt torr bulle, fast i deg format, har vaknat till och från i natt pga detta, göööööör jobbigt! Nu efter en stor balja mint te med honung och mjölk känns halsen lite bättre, men detta va nog inte sista koppen för idag, ska ta med mig massa te ut idag, så jag kan dricka hos mamma och Rebecca sen, för förkyld vägrar jag att bli... Slog mig nu att det är ju fredag! En veckas inskolning har snart gått för lenci, idag ska jag bara lämna henne, spännande för mig men jobbigt för henne, hon vart ledsen när ja och ena fröken gick iväg för samtal igår, o när vi kom tillbaka stod hon med napp och snuttefilten i högsta grad, tur att dom skulle ut o leka, för jag skulle lämna henne ensam nu, så ena fröken tog henne i famnen o gick medans jag gick till BVC med chloe. Jag tänkte bara be om en ny tid, men turen vs med mig så vi kunde gå in direkt eftersom det va drop- in :) så 7,3kg kärlek ligger nu bredvid mig och jollrar så gott, mammas lilla tjockis haha, när vi va klara så va det dags att hämta min prinsessa, hon hade självklart vart lite ledsen när jag gick men det gick över snabbt, tur det ;) så förhoppningsvis blir det kanoners idag, 8.30 - 11.30 blir det idag, så det blir att vara hos mamma eller ut o promenera om vädret tillåter. Sen ska vi träffa Rebecca o Co. Hon ska få äran och fixa mina naglar idag, spännande, hon är jätteduktig, plus att hon får mer träning av det hehe, så det ska bli kul, idag har man ingen tid att passa när man ska hem, skönt det, Joseph ska hem till Uncle Johan efter jobbet, så varför ska jag sitta ensam hemma för?


Gud ska upp egentligen om en timma, men jag är jätte pigg, så ska upp ur sängen om en stund, tänkte platta håret o göra mig lite fräsch, dom senaste dagarna har jag bara dratt ngt över mig haha, så lite göddie göddie får det va, nu vaknade lenci, så god morgon på er, ha en härlig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets