fredag 7 oktober 2011

Go for it!!

Hej! har precis fixat naglarna, rosa är dom nu, tänkte ha rosa naglar månaden ut för att visa att jag stödjer rosa bandet. Ni tjejer kan väl också göra det, kul liten grej bara, även om man hatar rosa så tycker jag det vore roligt att alla brudar gick med det.. Fick hem ett av mina paket som jag beställde från ebay idag, glitter powder till naglarna, dock va dom små, så nu vet jag att jag ska beställa större förpackningar...

Dagen hos katta va toppen, alltid kul att träffa dom, o det va ju kul att träffa på Emilia, Therese och Tindra med, Valencia lekte så mkt att hon somna på vägen hem, så jag tror det blev en riktigt lyckad dag..
Mitt eviga tjöt om Rosa bandet komer nog aldrig att ta slut, gick in på Facebook nyss och hittade detta:


Jag tycker deffinitivt ni som bor i Göteborg ska komma på detta, Zumba är ngt jag verkligen älskar, jag kör det varje söndag, och skulle kunna hålla på med det jämt, så inte nog med att man förbränner en massa, har man dessutom jävligt kul och man gör det för en god sak... Nä nu mina vänner har min kära man ropat ett X antal ggr på mig om att vi ska kolla på film.. Ha en trevlig fredag, vi syns imon ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Blogger Widgets